NÁZOR: Spoluprací s fastfoodem si Forejt dvakrát udělal ostudu. Teď si zkouší napravit reputaci jinak

Zdroj: Nextfoto

Přemek Forejt by se měl všemu, co má co dočinění s hamburgery, vyhýbat. Nejprve si udělal ostudu hudební reklamou pro fastfoodový řetězec McDonald’s, později pak pro stejnou firmu vytvořil burgery, které se setkaly s velkou kritikou.

Videoklip, ve kterém Forejt hraje na různé suroviny a zpívá naprosto trapný text, obletěl Českou republiku loni o prázdninách. Některým zůstala melodie písničky v hlavě dodnes. Všichni se nicméně nejspíš shodujeme na tom, že slavný šéfkuchař tímto počinem spíše klesl, že?

Ani burgery ho nezachránily

Po natočení písničky pro fastfoodový řetězec se Forejt rozhodl, že s ním bude spolupracovat i nadále. Vytvořil tak pro McDonald’s dva burgery.

Mnoho lidí čekalo, že ne příliš levné burgery budou alespoň dobře chutnat, když na nich pracoval právě slavný šéfkuchař. Ukázalo se ale, že opak je pravdou, píše Czech Crunch.

„To je hnusný. Nevím, jestli je to to gaucho nebo jestli je tam nějaký to pesto přidaný, ale vůbec mi to nehraje,“ zkritizoval burger Honzík, partner Starýho Fotra.

„Ty chutě absolutně nehrajou. Pesto je takový bez chuti, chybí tam třeba parmezán. Je to divný no,“ zhodnotil sám YouTuber.

Snaha napravit si reputaci?

Spolupráce s fastfoodem očividně pro Forejta není to pravé. Přesvědčil se o tom několikrát, takže si teď zkouší napravit reputaci jinak. Nedávno se na instagramu pochlubil, že vařil například pro Fakultní nemocnici v Olomouci.

„Tak jo, dneska jsem si zase vyzkoušel něco trochu jiného. Vařil jsem ve FN Olomouc obědy a zrovna 3113 porcí. Naprostý mazec a skvělá zkušenost! Třeba jen omáčku jsem dochucoval asi na dvacetkrát. Chtěl bych moc poděkovat, máte moc příjemný personál, bylo o mě královsky postaráno,“ uvedl.

V komentářích ho lidé především chválí a zdá se, že v tomto případě si ostudu neudělal. Možná tohle je ta cesta, kterou by se měl vydat. Příště se na snahu zavděčit se mladé generaci ve fastfoodech snad raději šéfkuchař vykašle.

Zdroj: Mediář, Czech Crunch, Mix24, iDNES, Instagram

Autor: Šárka Cvrkalová

Přidat na Seznam.cz